WORD

Jag måste skriva av mig lite. Rätt brutalt kanske. Men jag vill bara säga hur lyckligt lottad jag är. Jag har så himla underbara vänner. En av dom är Sofia som jag spenderat kvällen med. Och jag har världens bästa pojkvän. Åh vad jag saknar den jäveln nu. Nu när han vart borta så uppskattar man faktiskt allting mer än vad man annars hade gjort. Jag vet inte riktigt varför. Ibörjan tyckte jag det var riktigt jobbigt när han åkte men varför skulle jag egentligen tycka det. Det är ju bara en vecka och han har det säkert hur bra som helst där! Men den här veckan har fått mig att inse så mycket saker. Vad som är viktigt i livet och att verkligen visa hur mycket man uppskattar människorna man har runt omkring sig.

Men i alla fall jag saknar min kille. Och det ska bli så himla skönt att få hem honom på söndag. Fram tills dess är det leva rövare! Haha det lät mycket mer brutalare än vad jag faktiskt menar. Men nu ska jag röja upp i mitt rum så det är fräscht till helgen. Ulf Lundell hjälper att få igång mig ordentligt här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0