When the sun is down

Min kväll är så brutalt jävla förstörd. Allt var bra, nästan helt perfekt och jag skulle iväg till Emelia för tjejkväll. Men det är klart alltid något ska strula till sig så jag och Alex började bråka. Så det har hållt på sen klockan sex typ och jag är fortfarande arg, om inte ännu argare. Detta gjorde så jag bara la på luren när Sofia ringde mig och inte kunde med att komma till Emelia arg som satan. Världens värsta kväll någonsin. Vill bara gräva min egen grav och lägga mig där tills allt blir bra. Men tydligen så kan det aldrig det. Förlåt att jag skriver ett sånthär onödigt inlägg som faktiskt ingen bryr sig om men jag behöver skriva av mig för prata går verkligen inte.

Kommentarer
Postat av: hilda

Tankar och massa kramar från Hilda!!!

2011-05-28 @ 23:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0