They call me Slimi Jimi Bubby Boy and I mess with my friends a lot

Har glidit i mina mjukisar nu och lyssnar på massa musik. Tänker faktiskt inte sätta på tvn på ett tag.
Men ja gott folk jag gick från jätteglad till pissed på sådär fem minuter. Vill bara få ur mig om man älskar någon så står man på dens sida oavsett vad. Enligt min mening då. Man kan inte glida runt och tro att alla ska älska en man får hålla sig till det man tycket och inte snacka skit. Det är helt kaos i mitt huvud just nu, och det blev nyss mitt rum också. Slängde in tre slitna cam bilder också snäll som jag är, första gången på nästan två veckor jag sminkat mig nu.
See the fact that they just can have my ass back is about to come over them
I don't mean to sound cocky or nothing but that just the way I feel
if I sing my little song would you follow me home its not wrong and that's for real

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0