Nya träningskläder

Äntligen fick jag och pappa tid för att åka och köpa nya träningskläder till mig. Så har fått ett par nya nike byxor, nike tisha och puma sockor. Nu fattar bara en fet tröja/jack liknande som man kan ha när det är kyligare.
Åh vad bilderna blev dåliga idag men är sjukt stressad så orkade inte pilla med inställningarna. Efter att ha handlat och ätit massa mat så kom Jocke hit och hjälpte mig med matten. Tack för det jag kan ingenting just nu och det här behövde jag. Nu är det bara att fortsätta repetera. Är så himla skoltrött just nu och orkar verkligen inte men det är ett måste. Skoldagen var crazy i alla fall, hehehe... Nu belönar jag mig själv med godispåsen där på bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0