Never without you

Hej mina kära, galna, fina ja vad ni nu är! Hade en jobbig men rolig idrottslektion idag. Garvade så jag nästan kissade på mig och då överdriver jag faktiskt inte! Efter det så tog jag mig en riktigt lång dusch och tog plånboken och gick och handlade allt från smör till sköljmedel till hallon och blåbär och såntdär man behöver hemma. Och väl hemma sedan gjorde jag en paj till min pojkvän som så gärna ville ha det.
Sen är jag ledig imorgon, hur skönt som helst. Men orsaken till det är att min lärare krockade så det kanske inte är så roligt ändå. Ska ändå roa mig med att tvätta och kanske shoppa lite? Ska i vilket fall som helst träffa Fanny och sätta i hår på Linda!
Haft huvudvärk resten av kvällen och mått skit, men har i alla fall fått sällskap framför tvn ♥

Kommentarer
Postat av: DENISE!!!!!!

HAR DU GLÖMT BORT ATT VI HADE DATAPROV IDAG KANSKE??!?! LEDIGA VAR VI ICKKE:)

2011-05-03 @ 15:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0