Mitt hjärta blöder det här är värt att dö för

Åh va fint. Fast nej. Nu är jag ensam, alltså heeeeeeelt ensam. Det är inte okej för mig då jag är beroende att ha folk runt mig hela tiden. Alex åkte tidigt imorse till Turkiet för att stanna där en vecka. Och jag är så avundjsuk även fast vädret här har varit kanon idag så slår det inte en utomlands resa! Det är bara hålla sig tills vi ska till Grekland. Sofia och jag låg och stekte i över tre timmar nästan tror jag. Vi tog med massa saft, melon och äpplen. Vi har även hunnit se lite av en film innan jag skjutsade ner henne till stationen.
Och nu? Vad gör jag nu? Jag får panik, ingen kille att krama ingen kompis i närheten. Det blir att dra på sig träningskläderna och ut på en löprunda. Måste måste måste hålla mig sysselsatt innan jag får panikos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0