Mina föräldrar

Längesen jag skrev från den där listan.. Men härnäst har vi "Mina föräldrar".
Mina föräldrar är rätt komplicerade. Jag har alltid varit pappas lilla flicka, fått det jag vill osv. Pappa är en sådan människa som alltid ställer upp i alla väder och alla lägen och det känns tryggt. Men honom vill man inte bråka med, då blir man livrädd så han försöker jag hålla mig sams med. Men min mamma är det lite skillnad med, vi har våra bra dagar och vi har våra konflikter. Om man jämför så har jag mycket mer respekt för pappa än för mamma.


Min mamma är lärare och är 41 år iår medans min pappa är 44 i år och är delägare i ett företag.
Jag vet inte ritkigt vad man kan skriva ut för att det inte ska gå över en viss gräns om man säger så.
Men jag älskar dom, oavsett vad så gör jag det innerst inne.


Mamma & Pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0