Min första kärlek

Då fortsätter vi med listan "min första kärlek."
Jag vet inte riktigt när man kan kalla det äkta eller "riktig" kärlek.
Men jag hade en pojkvän när jag var 6-7 år som gav mig fjärilar
i magen och som gjorde mig nervös och generad. Han gav mig
även min första puss på munnen. Där satt vi i en ruschkana och
räknade till tre sen pussades vi. Den här killen är Anton, han gav
mig även ett jättefint armband och ett halsband i snäckskal från
Thailand som jag har kvar än idag! Det var min barndomskärlek
'
Men jag har aldrig riktigt fått starka känslor för killar, jag ser på
dom som en helt annan varelse. Visst hade jag pojkvänner osv
men för mig var det bara tidsfördriv.
Tills Alex kom och visade mig vad kärlek är. Han visade mig att
man visst kan vara sårbar,
att man mår bra av att ha en besvarad kärlek. Jag trodde aldrig
att jag skulle kunna ha ett förhållande. Men här är jag, vi, han
och jag. Och i år firar vi 2 år tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0