Min bästa vän

Var ju på 90 års kalas igår och det blev bättre än vad jag hade förväntat mig faktiskt. Min gammelmormor blev så glad att se mig så hon började gråta. Då blir man rätt rörd själv faktiskt. Men nu ska jag fortsätta på den eviga "listan".  Och den här gången ska jag skriva om "min bästa vän". Väldigt lätt val för mig.
Någon som alltid vart där för mig hela livet är Victor. Det är så synd att vi inte träffas lika ofta längre men han kommer alltid vara den vännen som är för mig närmast hjärtat. Han är verkligen en kille jag kan berätta allt för och veta att det stannar där. Jag  vet att han alltid ställer upp för mig oavsett vad och att ha en sådan vän är verkligen guld för mig. Jag har svårt att lita på tjejer och får faktiskt lättare kontakt med killar. Så jag är glad att jag har fått ens lära känna Victor. Vi bodde grannar i ca 14 år och jag flyttade ifrån honom nu i februari och bara det var jobbigt. Att inte kunna ha någon att gå ut och få en kram av när man mår skit eller en att gå ut och berätta alla roliga händelser man varit med om. Jag älskar Victor med hela mitt hjärta, han är verkligen bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0