Lägger mig tidigt

Sitter nu nyduschad i min säng efter att ha varit i skolan, solat, vart med Sofia, träffat på Janne, Jocke och Valdemar och Hilda! Har även haft mysig kvällsmat på balkongen. Jag är redan trött och ska smörja in mig och sätta på tvn. Imorgon ska det bli ännu varmare än idag tydligen (idag var det lökigt varmt!!) så som tur är har jag bara nationella sen slutar jag. Då hänger jag och Sofia i solen! Saknar Alex också men ja det är väl rätt uppenbart. Och internet på min mac funkar inte så får sitta vid pappas laptop på kvällarna kul! Haha det roliga är att det finns sjukt gamla bilder på den..



Saknar den här mannen något enorm också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0