Det ni inte visste om mig

Ouff vilken svår.... Vi gör såhär enkelt och smidigt.
- Jag måste alltid trotsa
- När jag är riktigt arg beter jag mig som ett barn.
- Jag är beroende av att ha rummet städat och sängen bäddad.
- Jag kan inte umgås med fula människor.
- Jag önskar jag var halv brasiliansk/iran/alban <- något av dom.
- Jag har lyssnar på Sia - Breathe me ända sen 2007/2008 och
gör det jämt när jag mår dåligt.
- Jag skärde mig när jag var liten för jag var dum och visste inte bättre.
Och nu går jag runt med en förstörd arm.

Kommentarer
Postat av: Mr S Svensson

Well well och du umgås ändå med mig HELVET AMANDA VAD TÄNKER UD MED DUBBELMORAL FÖRFAN

2011-05-31 @ 12:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0