Det här ångrar jag

Dags för "det här ångrar jag"... Jag har gjort många dumma val i mitt liv så det är verkligen och säga något jag verkligen ångrar. Jag har alltid varit den där trotsiga dumma ungen som alltid gör fel och alltid får all skit. Det jag faktiskt verkligen ångrar är så pass privat så det tänker jag inte skriva ut här, för då skulle jag sätta mig själv i en obehaglig sits.
Men en sak jag i alla fall ångrar det är att jag tar för mycket för givet. Som ett exempel skolan. Jag har alltid tänkt "äsh, det löser sig.." men det har även byggt upp massa stress inom mig pga av att jag tänker så korkat. Nu har jag hur mycket som helst att göra på endast två veckor och jag håller verkligen på att bryta ihop. Så det jag verkligen ångrar är att jag inte tar tag i saker direkt utan låter det vänta.
Om jag ska välja något annat jag ångrar som är mer privat i mitt liv är all skit jag utsatt Alex för. Jag kan ibland vara väldigt egoistisk och allt måste bli som jag vill. Jag älskar verkligen min kille men ibland blir jag blind för hur dum jag kan vara. Jag gör det inte med mening, verkligen inte. Och att jag har sårat honom så mycket som jag faktiskt lyckats göra. Jag tycker han är värd en bättre människa än mig, det gör jag. Han är verkligen en toppen kille, jag har verkligen haft tur.

Kommentarer
Postat av: din honey bear

du är bäst gumman! jag älskar dig, du är perfekt för mig <3

2011-05-20 @ 00:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0