Conscious Collection

Har haft en riktig hemmafru dag känns det som. Nej men var uppe i tid och slängde in två tvättar vid tio och sedan var det att sätta i hår på Linda. Och självklart glömmer jag att ta kort! Men vi började vid elva och slutade vid halv två så vi höll på en bra stund där. Sen fick jag hemlagad mat av min man och sällskap av Fanny. Och äntligen är det sötaste linnet som finns mitt från Conscious Collection! Och vanliga tubtoppar och ett vitt nagellack!
Linnet från CC.
Vanliga bas-tubtoppar
Nail polish fast i färgen vit istället för gul som bilden visar.
Och förresten är det skitväder här, det har snöat hur mycket som helst idag, och jag som låg och sola i helgen. Det är chockande!! + att jag är sur på spotify! Tur att jag har chips och choklad nära till hands. Men något mer som är bra är att Desperata börjar snart!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Riktigt snygga grejer :)

2011-05-07 @ 12:22:08
URL: http://mycketamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0