Bonnie Tyler - Bitterblue

Åh jag är lycklig nu, nu kan jag verkligen sova gott! Jag har gått och lurat på en låt jag har haft på hjärnan i flera dagar nu som Jocke har på en skiva i bilen. Det enda jag vetat är att det är Bonnie Tyler som är artisten och efter att ha sökt hela dagen efter den hittar jag den nu! Åh vad jag älskar hennes hesa röst.
Här har ni ett litet smakprov (fanns ingen på youtube) men det är den allra första lilla låtsnutten på hela det här klippet. En spotify verision hittar ni HÄR.
Bitterblue, bitterblue
breaking up is hard to do
bitterblue you know that I'm too
proud to cry
-
Bitterblue, bitterblue
I can't take my eyes of you
that's no way to say goodbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0