AND WE COULD DO IT AGAIN

Hade en riktigt kanon bra kväll igår! Elvira kom hit och vi fixade oss för att dra till Janne. Våran vän för kvällen var Capten Morgan och han gjorde oss nöjda i alla fall. Till Janne kom det massa goa grabbar och som alla sånna här kvällar så blir det många djupa diskussioner man glömt av nu. Sen tog jag och Elvira och Jonte en promenad hem till Elvira där vi skulle sova. Det var rätt galet kan jag säga. Elvira slockna och jag klättrade på henne och gjorde massa saker så att hon skulle vakna. Och Jonte hade teater för oss och ja en del saker ska vi inte nämna här.... Vill bara tacka alla som gjorde min kväll kanon puss på er!
Här får ni några bilder från igår innan vi gick från mig.
Körde på Shakira hår och black.



Min underbara Elvira & Jag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0