Välkommen tillbaka trista vardag

Oj vad jag har glömt av att blogga! Har haft en sjukt bra långhelg kan jag säga.
Ons: Mys hos Hilda sen ut lite med grabbarna.
Tor: Utgång igen.
Fre: Utgång chillidill.
Lör: Myskväll med Alex.
Sön: Utgång med grabbarna.
____________________________
Mycket utgång var det ja! Mådde inte så bra när jag vaknade idag.. Men ändå var vi uppe runt tio sedan somna vi igen och sov till halv tre! Efter lite käk och fix och trix så drog jag mig hemåt för att klippa gräsmattan och städa mitt rum. Då ringer Jonte och ber oss komma och bada i Sjötorpa. Efter att ha övertalat Alex att bada så åkte vi, men då hade Jonte och dom redan åkt.......... Men på plats träffar vi Johan och badar. Det är sjukt grymt väder och jag mår så bra nu! Men efter att ha sett vädret för den kommande veckan vill jag nästan börja gråta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0