@ tandläkaren

Vet ni vad jag har kommit fram till? Jag behöver tid för mig själv just nu! (aaaaaamagad vad egoistiskt det lät) Men det är sant, ibland tänker jag för mycket på andra för att dom ska ha det bra och stressar sönder mig själv för deras skull. Men nej, dom här dagarna fram tills fredag ska jag bara ta hand om mig själv!
'
Och en rolig sak var hos tandläkaren nyss, är alltid så äckligt nervös innan så höll på att svimma men Alex var med mig den här gången och satt med mig i rummet HAHAHA fan vilken tönt jag är alltså. Men när vi satt där i väntrummet och ja såklart VÄNTADE så kom min tandläkare och ba "amanda doväääääääärfors", hon var utländsk och hade en sådan brytning så höll på och kissa i brallan när hon sa mitt efternamn. Och för er som inte vet så uttalas det "dåverfors" fast det stavas doverfors då.
Och jag glömmer jämt ta kort så jag slänger in två tråkiga cambilder IGEN.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0