Skolavslutning, student och bio

Fick en jättegullig kommentar av en tjej om ett gammalt inlägg nyss, anonym tyvärr men vill bara visa min tacksamhet :)
Idag var det som sagt skolavslutning och jag klarade mig undan alla IGn! Det blev god mat på Glädje och efterätt. Efter det så kollade jag, Emelia och Denise på utspringet på arenan och kortegen. Därefter en fika på pims och kvällen slutade med bio med min gulliga pojkvän! Nu ligger jag i min goa dubbelsäng ute i stugan och kollar på film, imorgon ska det bli bra väder fram emot eftermiddagen (förhoppningsvis), då åker bikinin fram och jag inviger örlen för iår!
Det här är tyvärr den enda bilden jag har kommit åt från idag...än så länge.
Haha jag och min gölleplött Emelia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0