Galet glad

Att jag inte skrivit något på hela dagen var ju dåligt MEN jag haft en grymt bra dag! Vaknade av att Erica skulle vara här närsom, och hon kom med dojo som vi åt (blev min goa frulle) sen satte jag i lite slingor på henne. Sen slocknade jag i sängen igen och väcktes av att Alex ringde mig och bad mig att komma ner till stan. Där blev det en kaffe med Ludwig, Victor och lilla Alex såklart. Därefter fixade vi ett livsviktigt ärende. Nu orkar jag inte skriva mer vad jag har gjort men har spenderat kvällen med Alex, Jocke, Robin och Janne i alla fall. Lite basket/fotboll lattjande på norrmalm och lite jagande på maxi parkeringen. Jag har ont i käkarna och magen så mycket som jag har skrattat idag! Och min mobil dog under kvällen så kan inte bjuda på några bilder men plåtade en hel del med iphone-svenssons iphone ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0