Glam, class, style

Något jag tycker är riktigt vidrigt är tonåringar som blir riktiga drägg när dom dricker. Jag har vart med om det mesta och festat med dom flesta och till och med sett det mesta. Nu ska jag inte säga att jag är världens prydligaste, jag har haft mina kanonfyller då jag skämmt ut mig rejält. Men när man i dagens läge har lärt sig ett och annat ser man gång på gång folk som inte kan sina gränser och dricker sig redlöst fulla så dom ramlar, kan knappt prata och se allmänt äckliga ut. Jag förstår inte riktigt varför? Det är inte så sexigt när en kille/tjej står med utsmetat smink och spyr bakom en buske kan jag säga. Det var längesen jag var full, jag känner inte riktigt det behovet längre som jag gjorde när jag var 14 och ville vara tuff. Jag dricker så mycket som jag tycker är gott, det räcker för mig. Det är aldrig roligt att vakna bakis.
.

Jag & Emma innan Jolins 18 års fest i höstas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0