The Truth

Jag fick för ett tag sedan en fråga. En fråga jag kände att jag så gärna ville svara ordentligt på men inte vågade. För något år sedan mådde jag hejsan svejsan och gjorde hemska saker mot mig själv som har satt sina spår. En tjej som då gick i min klass tyckte det jag gjorde var så himla "coolt" och gjorde allt för att vara som jag. Vilket gjorde att jag fick en del skuldkänslor. Jag var en liten desperat tjej som skrek efter hjälp men inget funkade. Men som tur är, är den tiden förbi och jag är så mycket starkare idag.

När jag tänker ordentligt på hur jag var då och jämför med nu så är jag stolt över mig själv.
Jag kan vara riktigt jobbig och krävande nu men då ska ni bara veta hur jag var då.
2009 kom det där genombrottet jag behövde, en svarthårig tjej blev brunhårig, jag slutade med min ovana och jag hitade kärleken.
Jag våren - sommaren 2009.

Kommentarer
Postat av: emma fors / forzi.blogg.se

andas. du har gjort dig stark gummsan :)!

2011-01-06 @ 23:07:34
URL: http://forzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0