que?


Jag har insett att min senaste kyss...
var en hejdå kyss. Jag lyssnar på... det bästa. Jag pratar... för mycket. Jag tycker om... min pojkvän. Mina bästa vänner är... otroliga. Min första riktiga kyss... haha vill jag knappt komma ihåg. Jag avskyr när folk frågar... about my past. Kärlek är... alldeles för komplicerad för mig. Någonstans, tänker någon på... matmatmatmat? det gör iaf jag just nu. Jag kommer alltid... leva livet fullt ut. Jag är hemligt förälskad i... mat. Sist jag grät var... pass. Min mobiltelefon är... jannes gamla. När jag vaknar på morgonen... hatar att vakna själv så. Innan jag går och lägger mig...dator/tv. Just nu tänker jag på... hur allt ska gå ihop i slutändan. life is, hard. Bebisar är... pass. Idag ska jag...Snart sova är lite sjukis. I kväll ska jag... sova. I morgon kommer jag... skolan, he-he. Jag vill verkligen vara... lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0