Helgens bravader

Nu har lilla Josefine klagat på min upd den här helgen. Så får väl skriva vad som har hänt!
I fredags så var det fest för Joline som har blivit 18 år! Det firades i hjo med lite olika händelser. Igår så vaknade jag hos Emma och tog en buss till Alex. Till slut åkte vi även på ännu en 18 årsfest ute i sventorp! Kanske inte världens roligaste kväll men kul att träffa gamla kompisar osv. En händelserik upplevelse på resecentrum i väntan på bussen fick vi oss också haha!
-
Och till slut idag så drog jag mig hem till Alex, vi käkade pizza och målade lite tak och väggar i lägenheten. Sen slutade vi allt med bad och tv. Jag mår lite hejsan svejsan just nu så ska ut och få lite trygghet hos min kära granne hade jag tänkt mig.
Födelsedagsbarnet och Tabell!
Tabell - Marco - Tomas - Robin?
Jag - Frölin - Tomas hahahaha!
same, hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0