SVAR

♥ Om man ska sätta in en hel förlägning hur mycket kostar det då?
svar; Det beror helt på dig själv och hur tjockt ditt hår är :).
♥ Varför sparar du inte bara ut ditt egna hår? :)
svar; Mitt hår växer så himla sakta och tålamod är något jag inte har ;).
♥ Fin blogg :) hur mycket kostar löshåret du köper där?
svar; Oftast när jag köper så är det 40 cm som kostar 199kr/20 slingor vilket är jättebra pris enligt mig. Så en förlängning på mig går på tusenlappen.
♥ Jag har alltid betällt från happyhair innan är rapunzel bättre? :)
svar; Jag hade från happyhair sist då jag beställde 30 cm. Men jag tyckte inte alls det var bra då kvalitén inte varade lika länge som rapunzels :p
♥ Är det svårt att sätta i själv :)? Skulle gärna vilja se hur man gör har alltid velat pröva!
svar; Första gången var det jätte pilligt och såg helt åt h*lvete ut. Men ju mer jag gjort det ju bättre har det blivit och sist jag gjorde på en kompis så blev slingorna kalas fina!
♥ Hur funkar det och hur länge är det bra kvalité på? :)
Fin blogg förresten :)
svar; Man delar upp håret och limmar slinga för slinga, kan visa när jag ska sätta i inför sommaren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0