Om mig

Det känns skumt att skriva ett inlägg om MIG när man bloggat såpass länge, men jag ska försöka göra det så bra som möjligt.
Mitt namn är då Amanda Doverfors. Jag bor just nu i en nyrenoverad lägenhet i Skövde. Vi flyttade hit i februari och bodde innan i älskade Stöpen. Jag bor med min mamma, pappa, syster och ett marsvin som tillhör mig. Jag går på plusgymnasiet i Skövde på linjen SPA fitnesse och hälsa. Där det handlar mycket om kroppen, massage och ja man kan lika gärna kolla på Anna Skipper så fattar man. Jag stormtrivs där med min underbart goa klass!
Jag har en pojkvän som heter Alexander men som kallats Svanis under många år. Vi blev tillsammans 2009 och har gått igenom oerhört mycket tillsammans. Men som ni ser we still got it ;).
Just nu håller jag inte på med något speciellt förutom skolan. Förr red jag mycket och när jag var liten var jag en såkallad sportfåne som höll på med fotboll och handboll. Kan man inte tro idag. Men allt det slutade när jag bytte skola till Synapsen och inte hade tiden över. Men annars för att röra lite på det lilla fläsk jag har så springer jag. Älskar att bara ta headsetet och inte behöva tänka på något annat.
Vad mer kan man säga?
Jag är en ung tjej som älskar livet, vill uppleva mycket innan jag dör!
.
Jag och Tobbe innan en clearound på Kulis våren 2009.
Han var min favvis allt ♥

Kommentarer
Postat av: rebecca

kan du göra ett inlägg om din gymnasie linje? lite sugen att veta vad ni gör och allt sådant? och om du kan skriva de du tycker är bra, och de du tycker är mindre bra med linjen? tack så mycket! :D

2011-04-27 @ 22:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0