Ett ögonblick

Godmorgon på er, jag har precis lyckats släpa mig ur sängen! Mitt huvud är helt klart på en annan planet och det känns som jag kört mma eller box hela natten för det värker som satan. Vädret är toppen fint och idag skulle jag äntligen fått träffa min Victor. Men pga av mitt slarviga beteende på lovet så går det inte. Idag ska jag skriva om "Ett ögonblick".
.
Ett ögonblick jag aldrig kommer att glömma i mitt liv är när jag och Alex hade 3 månader tillsammans. Dom  två gångerna innan hade vi inte gjort något speciellt och jag var lite småputt över det. (TÖNT JAG ÄR.) Men i alla fall, dagen innan våran tremånaders dag så frågade Alex mig om vi skulle vara imorgon. Och jag var en liten pms bitch och svarade "Vi kan ju lika gärna skita i att träffas för vi gör ju inget speciellt dom dagarna ändå". I dagens läge kan jag inte fatta att jag ens kunda vara så jävla elak. Men vi bestämde att träffas ändå. Så efter skolan tog jag bussen hem till Alex där jag möttes av det här...
.
.
Sen har månaderna bara flugit iväg och nu är det snart 20 månader tillsammans. Det är nästan sjukt men jag älskar ögonblick som dessa.
.
Jag älskar dig Alex ♥

Kommentarer
Postat av: Josefin <3

Vilken underbar bild på er två riktigt fina!

2011-04-27 @ 13:36:00
URL: http://symaskin.devote.se
Postat av: S O F I A J O H A N S S O N

Varför sparar du inte bara ut ditt egna hår? :)

2011-04-27 @ 13:44:47
URL: http://finestlight.se/lifegoeson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0