Ett ögonblick

Att välja ett enda ögonblick i mitt liv är väldigt svårt då jag skulle helst välja hundratals men jag väljer ett från förra sommaren. Det var en stekhet varm sommardag i juli då Julia kom över till min stuga. Vi bestämde oss för att ta med ut båten och sola och bada mitt på sjön då det är så långtråkigt att vara på en badstrand hela tiden. Vi tog med oss ringen och slängde i den och låg och sola på och även lekte. Vi hoppade och dök från båten. Sommartillfällen som denna måste man verkligen ta vara på. Julia är en av mina barndomskompisar som jag förmodligen delar mest minnen med och den tjejen får mig alltid på bra humör. Så jag fick världens bästa dag på sommaren. Man behöver egentligen inte så mycket mer, en båt, en sjö och en bra vän. Och det fick jag ♥

Kommentarer
Postat av: julia

aw sötnos amanda! <3

2011-05-01 @ 22:03:57
URL: http://www.nattstad.se/julialouisehjerpe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0