ponnyponnyponny

Nu har jag tagit tag i något som jag inte tagit tag i på flera år. Jo ridgrejerna. Jag har två backar jag fyllt och nu har jag äntligen tagit tag i detta och städat. Som en idiot verkligen. Det roliga är att en ridväst och ridbyxor och massa strumpor saknas. Det är bannemig inte lätt att heta Amanda Doverfors när man hela tiden glömmer saker överallt så nu är jag glad och ledsen. 

Och fan, nu kom jag på att jag glömde tvätta ridskorna. Och jag orkar inte mer nu så det skiter jag i.

Chapsen och hjälmarna fick äntligen en egen hylla, och tröjorna och grimskaft och spöet mfl. fick plats i en back.

Sen den värsta backen av dom alla, där alla ridbyxor, underställ, sockar, ridhandskar, halsdukar osv ska få plats. Den är jävligt full men ändå stilig!


Anledningen till detta städryck är att jag ska förhoppningsvis komma igång med ridningen igen efter min paus. Och jag orkar inte fortsätta på ridskolan längre då jag bara red där för att kunna småtävla lite och rida. Innan hade jag ju Hejdi och Amourette som sköthästar. Men nu har jag fått chansen att få igång en jättesöt maxad c-ponny som heter Harry! Storleken oroar mig lite men det kommer säkert funka bra ändå! 

Här har ni Harry! :D

Kommentarer
Postat av: Alicia :))

Jag tror att ni kommer trivas riktigt bra ihop! :)

Han behöver någon som kan ge honom mycket lööööve, och det kan du ;)

2010-09-27 @ 20:02:48
Postat av: Amanda Doverfors

Hoppas jag med :D jag har kärlek till hela världen och den kan han få :D

2010-09-27 @ 22:48:58
URL: http://adoverfors.blogg.se/
Postat av: s0fia

aaww vart står han :D

2010-09-28 @ 12:19:15
URL: http://utanensko.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0