life gets hard sometimes


En suddig bild från idag. Vi gick och värmde oss lite. Nu är mina ögon helt slut, men efter ett samtal med min kära granne så kan jag i alla fall erkänna att jag mår mycket bättre. Han gör så att jag inte vill flytta på ett sätt. Han finns alltid där när jag behöver prata ut och mår dåligt. Och jag finns alltid där för honom. Livet är allt jobbigt och krångligt! 

Imorgon har jag en seg dag i skolan med bara teoretiska tråkiga ämnen. Ska försöka sola också om jag hinner. Har bestämt mig för att sluta röka och spendera pengarna på att bli brun istället, låter kanske inte vettigt men det gör det i mina öron. Så nu ska jag borsta tänderna och lägga mig i min underbara säng och sova. Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0