GUTENMORGEN

Ja herre min gud. Två riktigt händelserika dagar (ironi) haha! När jag väl går med på att dra ut istället för att sitta hemma och glo film, tror ni allvarligt det händer något då eller?


Fredags: Slutade det med att vi låg hemma och såg på film ändå.
Igår: Det var ett strul med allt så vi satt ett tag hemma hos Axelbraxel och gjorde ..... INGENTING. Sen så åkte vi ner till stan och mötte upp lite folk så var det en 95.a som hade fest. Det kändes jävligt tattigt att dra dit men efter om och men gav vi det ett försök. Men nej ut igen och ut i natten och ja, hänga vid gamla stadium ingången är ascoolt nej. Mer missförstånd om saker så tillslut tog jag och Alex, Ellen och Erica ett beslut och gick tillbaka. Och visst det kanske inte var världens roligaste men vi hade det trevligt med varandra och gjorde något bra utav kanske något dåligt.
Nu: Ligger jag och myser med glasöga!! Min orm alltså!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0