älskade underbara

Det här har vart en av dom värsta dagarna i mitt liv. Tårarna bara rinner och jag kan inte sluta. 
Tjorven, min lilla bebis. Från dag ett till graven. Jag kommer aldrig glömma bort dig ska du veta. Du har en stor plats i mitt hjärta trots din lilla storlek. Och jag hoppas att du är nöjd med det livet du fick hos mig, hos oss. 
Varje sommar fick du vara ute och äta gräs i det fina vädret. Och du ska veta att jag älskar dig, och kommer alltid att göra det. Du var nog det bästa jag kunnat önska mig. Och jag ska ta hand om Meya åt dig så hon inte blir ensam. För det är jag rädd för , att hon också även fast hon är ett djur inte mår bra just nu.
Älskling, vila i frid jag kommer hålla utkik efter dig i stjärnorna. 


En tråkig dag som sagt. Efter två lektioner och en inställd tog jag och Emma bussen till mig. Jag hade en sån konstig känsla ett idag var det Tjorvens sista dag så hon vart dålig. Jag verkligen kände att någonting var på gång.
Så jag ville pyssla om henne lite extra, få henne att känna sig älskad.
Så vi badade dom och kelade lite. 
Sen tog vi en promenad ut för att fota lite, och sen följde jag Emma till bussen..

När jag kom tillbaks så skulle jag kolla till henne så allt var okej, men då låg hon helt stel i hörnet av buren och Meya satt livrädd i andra ändan. Jag strök handen över henne och fick panik av det jag kände.
Det hela slutade med att jag sprang ut gråtandes till byggkillarna som var här som fick hjälpa mig att föra över henne till en låda med hö i.. Där jag även la en ros.

Efter ett tag kom Mamma och Pappa hem, och Alex kom hit. Då tog vi beslutet att åka och begrava henne i stugan, där hon älskade att vara ute på sommaren. 
Tårarna rann och jag kunde inte sluta klappa henne. Jag ville inte lägga min lilla bebis i jorden. 
Men jag hade inget val, ett sista farväl.

Se på mig lätt som en fjäder, här långt bort i Nangiala..




Kommentarer
Postat av: denice.

r.i.p <3

2010-09-14 @ 07:55:17
URL: http://ddanniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0