a cheap monday


My day is mayday.
En jävla skitdag har jag nyss gått igenom. Ah nu klagar jag haha men så är det. Vaknade upp hos Alex imorse och kom på att vi hade idrott idag så den missade jag. Så slutade efter lunchen och då kom jag på att jag låst in både busskort och hem nycklar i samma veva. Så fick ett intyg och en busstur ner till Kavelbro för att besöka mamma och få en nyckel. Dum som jag är går jag på mammas tjat att jag hinner med bussen hem om jag går till resecentrum direkt så det gör jag. Efter att ha passerat busskuren från kavelbro - rese så åker bussen förbi mig. 

Okej mamma om du vill att jag ska gå istället för att åka buss men fyfan vad retligt. Hann i alla fall med bussen och tog mig hem. Efter massa plättar och yoghurt så var jag mätt och bakade en kladdig kaka för en gångs skull! Och tog ett bad, det var behövligt efter en sån här dag. Men nu är jag så mätt så jag mår illa. ILLA. Uttråkad nu och är helt själv, vad ska man göra?
Drog i alla fall på mig mjukiskläder så slänger mig nog i soffan en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0