SVAR

♥Luktar du på dina svettiga sockar Berit?
Haha saga, det var faktiskt inte Berit!! Haha ja faktiskt ibland så gör jag det, vet inte varför men nu vet du!
♥Vad är ditt drömjobb?
Jag vet faktiskt inte, vore kul att vara mäklare. Eller kanske en arkitekt, men sånt kräver mycket matte och det klarar nog inte jag. Men det vore nog något i alla fall!
♥ Varför bloggar du?
Jag vet inte, började för flera år sedan och har sen bytt. Gått från metrobloggen, devote och bubbleroom hit. Tidsfördriv kanske?
♥Är det kul att gå SPA?
GRYMT kul! En grymt bra klass också som gör allt roligare.
♥Varför valde du SPA?
För jag vill inte gå någon "plugg" linje som samhäll, natur osv. Utan rikta mig in på något mer speciellt och kunna ha chansen att jobba direkt efter studenten.
♥Trivs du på SPA?
Yes man!
♥Är det sant att du ger helkroppsmassage, alltså DEN sortens helkroppsmassage, eftersom du sa det själv?
HAHA alltså när du frågade så stod du och knådade på Victors axlar och då menade jag att det är hela kroppen. Inte DEN sortens som du önskar haha!
♥Gör ni inget på SPA eftersom du jämt hänger på kavelbro?
Dom ända gångerna jag varit på kavelbro är väl för att vänta på Alex eller hämta något av honom. Vi gör massor på SPA, jag är lite för lat för läxor bara. Jag vet att du tycker om att ha mig där Ludde ser jämt hur du ler när jag kommer :D
♥Anser du att jag är irriterande? Om ja varför?
Jag tycker du är bra som vågar fråga massa haha! :D
♥Top 5 filmer?
Get Him To The Greek
The Tournament
Unthinkable
Ninja Assassin
Law Abiding Citizen
♥Vem ställde den bästa frågan/frågorna?
Ja, jag måste erkänna det var du Ludwig ;)
♥ Är du starkare än Alex?
Haha! Kanske inte starkare men jag får ner honom på en sek ;)
♥ Hur mycket poäng behövdes det för att komma in på spa?
Eftersom det var helt nystartat så hade man faktiskt bara behövt 45p, kändes ju inte så kul då jag skrapade ihop 220!
♥Vad använder du för smink?
Oh.. Använder inte allt samtidigt men varierar lite mellan dessa. Foundation Maybelline pure liquid mineral och sheercover's mineral foundation (puder varianten). Sen pudret jag använder är IsaDora. Sen använder jag en ögonbryns penna från h&m men när jag använder skugga så är det IsaDora. Blush från IsaDora och mascarorna är Maxfactor false lash effect och L´oreal extra - volume collagene.
♥ Hur mycket pengar får du i månaden?
Jag får mitt barnbidrag, alltså 1050 kr. Fast uppdelat då jag slösar bort dom direkt. Så får halva den 15.e och resten av halvan den 30.e.
♥Hur mycket gör du av med på kläder?
Jadu, det beror på vilken tid på året.
♥ Hur många killar har du haft seriösa förhållanden med?
Jag kan inte säga att något av mina tidigare förhållanden har varit ett dugg seriösa. Men jag kan säga att jag är i ett i alla fall så ja, ett?
♥Brukar du dricka alkohol? Isf, vad dricker du helst?
Det händer, ÖL !
♥ Röker du? Isf, hur länge har du gjort det?
Ja, faktiskt jag vet inte riktigt när jag började röka på riktigt, kan vara två årsen? Tre?
♥ När var din första fylla och första gången du tjuvrökte?
Min första fylla var runt 12-13, om man nu ska kalla de en riktig fylla. Och första gången jag tjuvrökte var när jag var 10, haha hade tagit en av min farfar. Kan inte säga att det var de godaste ciggen jag rökt i alla fall!
♥Brukar du festa mycket?
Nej faktiskt inte, har väl blivit lite dom senaste helgerna.
♥Favorit maträtt?
TOMAS TACO GÖMMA NO DOUBT!
♥Favorit film?
Toppade dom fem favoriterna lite längre upp ;)
♥ Hur mycket tycker du om mig på en skala? :D
Emmie dig tycker jag om mycket! Finns ingen skala för sånt tjejen!
♥Säg din sexställningar?
Förstod inte fråga riktigt... ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha sista frågan...

2010-10-26 @ 14:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0