tre rätters

En vanlig söndag för fam. Doverfors! Nej, idag vart det lite besök med ganska mycket mat. Började med en kräftsoppa, sedan något kött med svampsås och avslutade med mjukglass, hallon och riven choklad. Jo jag är rätt mätt nu så ska hoppa ner i ett bad alldeles strax.
Alex har också åkt, rätt bra tycker jag!! Haha, nej vart en bra helg med honom förutom natten till idag. Har aldrig sovit sämre alltså! Hade tydligen vaknat och sagt "vart fan är vi?!" sen bara lagt mig ner och somnat om igen. Och shit samma sak hände i fredags hemma hos Alex så vakna jag och trodde jag satt och prata med massa tjejkompisar, så jag sa något i stil med "men hur är det med er då?" så hade jag vänt mig om och så såg jag Alex så fattade jag vad som hände så jag bara "men vafan det är ju du". HAHA amazing. Happ, badet fyllt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0