sleep tight

Vaknade nyss, svettig, skrikandes, gråtandes. Hade nog den värsta drömmen i hela mitt jävla liv. Jag kan verkligen inte skriva ut den här för då tror ni nog bara att jag är sjuk i huvudet men fyfan! Det var så jävla verkligt alltihop. Och när det värsta i hela drömmen hände, då bröt jag ihop. Då kände jag att jag verkligen var på botten och det enda jag ville då var att dö. Sen vaknade jag med rinnande tårar längs kinderna, skrikande, svettig.


Varför tar jag ens upp det här? Jo, för min egen skull, för att minnas lätt. Jag har haft helt sjuka drömmar den senaste veckan och sover så jävla dåligt just nu. Vågar knappt blunda igen för att sova ut dom sista timmarna ifall det blir samma dröm igen. FYFAN.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0