I just wanna be somwhere else

Jag, Elise och Denice.
Jag har gått och blivit riktigt sjuk. Åkte hem efter matten (första lektionen) och tog ett bad, sov lite. Men nu ligger jag och gråter för så jävla mycket värker kroppen. Helt sjukt och min hals är hur tjock som helst. Så blir tyvärr ingen runda ut till stallet idag. Något jag verkligen såg fram emot. Istället lyfte jag på luren och slog en signal till min far och bad honom handla köttfärs m.m så vi kan göra något gott till kvällsmat. För jag antar att min helg redan börjar idag då febern inte hunnit bryta ut ordentligt än.
Är verkligen på dåligt, rastlöst, uttråkat humör också. Så förlåt Alex, verkligen för att du får ta all skit som kommer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du skojar med med mig... vet du inte ens hur man stavar mitt namn amanda efter så här lång tid? ;oooo

2010-10-07 @ 17:53:30
URL: http://ddanniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0