Sanningen och inget annat

Min första sanning som ska komma fram är "Jag hatar att vakna med min pojkvän."
Jag älskar verkligen min kille det gör jag! Men att vakna med honom är det värsta som finns. Jag är en sådan morgon människa som vill kramas och mysa. Jag vaknar rätt tidigt och tröttnar snabbt på att ligga vaken och vänta på att han ska vakna. Så när jag börjar putta lite på honom för att han ska krama mig eller något liknande så kan man få en armbåge i magen, en arm som flyger rakt upp eller att han mummlar till något elakt. + Hans andedräkt, förlåt älskling men den vet du själv att den är hemsk.
Jag tycker faktiskt om att sova och somna med honom men på morgonen är det inte kul ;)

Kommentarer
Postat av: alexander

HAHAH! DU ÄR JÄVLIG DU! :(

2010-11-17 @ 00:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0