Radion spelar vår sång

Om någon skulle fråga mig vad jag saknar i livet så skulle mitt svar vara du. Jag kan skriva en hel bok om dig och mig, om alla våra galna upptåg och alla våra underbara minnen. Du är en människa som har tagit en stor plats i mitt liv, ett kapitel jag kan läsa om och om igen. Åh nu när jag kollat igenom massa gamla bilder, så väcks så många minnen. Den sommaren du och jag väntade på Janne & Jonte. När vi skolkade och köpte glass och godis. Eller när vi tjuvrökte vid stöpenskolan. Minns du? Det gör jag, och jag kommer tamigfan aldrig glömma, det var du & jag. Ingen annan, så länge vi hade varandra behövde vi inte några andra i våra liv. Malin Högden, snurra min jord igen för allt vi drömde en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0