mitt höstlov

Från en vecka tillbacka efter lördagens fest så blev det ju bakis söndag med Elvira och Saga massa mys!
Sen följde Alex med hem till mig och sov här till måndag. Kommer inte ihåg vad vi gjorde då men. Sov i allafall hos honom till onsdag då vi kollade på Saw i 3D som sög. Torsdag var vi sugna på lite utgång men det sket sig. I fredags kollade vi lite skadevi och sen käkade på donken, ingenting speciellt hände på kvällen förutom att jag och Alex köpte godis och chips osv för 154 kr. Lördag fick jag väcka pöjka, så sprang vi över och hoppade lite på Victor så han också vaknade, på en kvart eller något liknande gjorde vi oss iordning för att kolla på våra Hk country pojkar som spelade skadevi. Var väl där tills bussen 22.10 gick, vi sket i festa och åkte hem istället. Nu är det storstädning på gång, sen ska vi väl kolla klart på alla Polis skolan filmer och mysa, det är ju ändå 14 månader idag ♥
Mys hos Elvira.
Min babe.
Dover -d-d-d.
Fick ett hj3rt4 av Alex i väntan på bussen :D
Lill Ahonen plays.
Nu ska jag fortsätta städa, sen pussa på min pojke ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0