Den där Harry

Hej och godmorgon, sladden till minneskortet orkar jag inte leta fram så alla bilder får väl komma någon gång i ett inlägg. Igår så var jag , Alex och Jocke ute hos lilla Harry. Red barbacka igen eftersom det gick så bra sist. Men när vi skulle börja jobba i galoppen så störtvägra han. Haha busen slängde av mig, upp igen med ont i ryggen och rumpan. Och samma sak händer igen, men när han slänger av mig den här gången så kändes det som att ryggen försvann HELT. Lite arg tar jag på honom sadeln och hoppar upp igen, samma sak händer fast jag sitter kvar. Så bestämmer mig för att bara leka lite med honom. Sagt och gjort, av med tyglar och sadel. Så fick han springa runt och leka lite i ridhuset.
Så senare på kvällen bjöd Jocke på glass för att jag blivit avslängd haha! Sen från Wallermans vidare till Kryddan där dom skulle äta kladdkaka.
Idag har jag så j*vla ont! Känner mig som en gammal tant när jag skulle gå upp ur sängen. I helgen sover Alex här, har han bestämt i alla fall. Så så blir det väl. Sen vad jag orkar och klarar av är väl en annan femma.
Bushäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0