känslan är enorm


Våran första ''puss'' bild haha.. Matfestivalen 2009.

Jag kommer ihåg allt som igår, varje litet ögonblick.. När jag väl föll för dig så var jag fast, jag trodde inte på förhållande eller knappt kärlek innan jag träffade dig. Men med tiden ändrades det och en helt ny värld öppnades framför mina ögon. Du visade mig något helt otroligt, något underbart. Jag älskar att va med dig, att känna att du alltid finns där för mig. Att få vakna med dig, att känna din doft. Jag älskar hela dig. Och alla dina söta komplimanger som får mig att säga ''aleeeix'' haha.. Vi har haft våra motgångar, men ändå känner jag att det vi har är så starkt. Att vi klarar allt! Jag önskar verkligen det här kunde vara förevigt. Du är allt och lite till, du vet precis när man behöver vara gullig mot mig, när man måste säga ifrån osv. Du känner mig bäst. Men jag hatar att va utan dig, den tomma känslan av att du inte är med mig. Jag känner mig halv. Jag vet att det kan bli för mycket ibland och att man behöver tid från varandra, men ärligt talat får jag aldrig nog av dig. 
Att tänka på alla bra stunder vi haft, alla våra vinterkvällar framför en film och godis, när vi lekte med fingerfärg i badet, och när vi va barnvakt åt Maja och hon blev så arg på dig och jag fick trösta henne.
Vi har så sjukt mycket minnen så att jag kan inget annat än att sitta och le här, men även fälla tårar. 
Just nu vill jag bara ha dig här, att du ska hålla om mig och pussa mig och säga att du älskar mig.

Älskling, du är allt för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0