AIRPLANES

19 juli : 
Tog mig upp tidigt för att åka till Alex där han Hugo och Lulle låg och sov. Vi gjorde inte mycket, åkte runt lite. Råkade köra på en cyklist (Hon körde in i oss) så det blev ett drama med ambulans och polis. Senare fortsatte vi att åka runt och spela halvbra musik. På kvällen drog jag och Sofia till Hampus en liten stund och där var det Simpsons och Family Guy. Allihopa tog iaf en promenad ner till Bolounger där det var rätt dött, så vi drog upp mot resecentrum och sen blev det gatuhäng vid mode. Sen kom Alex och Jocke och jag och Sofia åkte med dom, försökte hitta några att raca mot men alla va chicken. SEN HOME.

Idag, kommer Alex snart. Och jag ska sova lite till vill jag, asatrött. Puss.


Julia love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0