Helgen

Har inte riktigt lagt något tid på bloggandet, men man behöver faktiskt fokusera på livet lite mer vissa dagar. Och denna helg har jag vart med Alex. Blev hämtad här i fredags efter plåtningen för Kristina boden (det lät proffsigt i mina öron haha) så hade inte hunnit packa eller någonting. Såg på film, käkade kina mat och massa godis.
.
På lördag morgonen åkte vi intill stan vid elva för att köpa min väska (bild kommer) och ta en buss till Tibro för att kolla tapeter med mina föräldrar. Kommer bli en mörk-lila mönstrad tapet som fondvägg till mitt rum. Vidare för att köpa ännu mer godis och åka tefat och leka med Nice ute i snön.
En sådan här helg behövde jag, bara sova och ta det lugnt. Men tillbaka till verkligheten, mitt rum är stökigt så jag får väl ta tag i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0