Behandla dina vänner med respekt

If I only could make a deal with god.
.
Waka waka waka! Vill iväg till ett varmt spännande land och bada i havet och simma med delfiner och äta massa frukt och dricka massa cola för att det är så varmt. Sen vill jag bli jättebrun, så brun att jag aldrig blir blek så jag slipper sola solarium för att bli brun. Sen vill jag döda alla som dödar djur och steka dom på en stekpanna så dom vet hur det känns. Sen tycker jag att alla dumma människor bara kan dra åt skogen för dom är inte värda mycket mer. Är det något mer? Ja, vad skulle jag gjort utan min lilla mysiga Denise just nu? Hon är månen och jag är solen så är det bara puss!

Kommentarer
Postat av: mysiga denise;)

like u girl<3

2010-12-09 @ 16:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0