15 månader med kärlek

Jag kommer börja att grina som ett litet barn när jag skriver allt det här, men jag antar att det är väl okej? Idag har jag och Alex vart tillsammans i hela 15 månader. Och jag älskar verkligen den här människan med hela mitt hjärta. Jag kan verkligen inte tänka mig ett liv utan honom för tillfället (ja det låter ju helt otroligt gay va). Han finns alltid där när jag behöver honom, han stöttar mig alltid genom allt och detsamma med mig mot honom. Jag önskar det fanns mer killar som Alex ute i världen, ärligt talat han är världens bästa. Haha, jo för exakt ett årsedan så hade vi ju varit tillsammans i tre månader, så tänkte att jag kunde slänga in bilder från den dagen, där han överraskade mig med bad och en ros ♥
Vad ska jag säga? Du vet allt, men jag hoppas du klarar av att höra jag älskar dig ännu en gång ;)

Kommentarer
Postat av: din lööve

du är den mest underbara person som gud någonsin skapat! du är mitt hjärta baby! älskar dig <3

2010-12-08 @ 00:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0