svar på några frågor

Fick lite frågor om Rapunzel´s hår så här kommer svaren.

vad kostar det? :)
svar: Beror på hur mycket hår du ska sätta i, jag brukar beställa mer än vad jag behöver så jag kan fylla i mer sen när en del lossnar så ca hundra slingor för 995 kr!

hur är kvalitén på håret? :)
svar: När jag hade hår från Safari blev det jättefult efter bara några gånger. Men det här håller mycket längre och jag tycker själv att det ser mycket bättre ut.

Har alltid velat pröva limma i löshår hur funkar det? 
Hur är deras hår? :DD

svar: Kanske kan visa det i framtiden ;) 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vore jättekul att få se det steg för steg, ska nämligen hjälpa en kompis med det där men har ingen aning om hur man gör hihi!

2010-08-09 @ 21:01:29
URL: http://sanneandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0